Post_Detail

Aktualizacja: poważna awaria dostawcy SaaS Intuit

Zarządzanie Usługami W Chmurze

Aktualizacja: poważna awaria dostawcy SaaS Intuit

Centralna witryna Intuit, w tym strony pomocy i aplikacje online, takie jak QuickBooks i Quicken, są dotknięte awarią. Od godziny 19:00 czasu pacyficznego (2:00 CEST) nie są one dostępne lub są dostępne tylko w ograniczonym zakresie. Zamiast zwykłych witryn firma przeprosiła.

Napisano tam: „Naszym priorytetem jest ponowne zapewnienie klientom pełnego dostępu do naszych usług i ich danych. Badamy również przyczynę problemu i podejmujemy działania, aby zapobiec jego ponownemu wystąpieniu.”

Rzeczniczka Intuit Diane Carlini potwierdziła ZDNet, że wiedziała o awarii wielu witryn Intuit. Powód jest nieznany. Gdy tylko będziesz mieć więcej informacji dla klientów, zostaną oni powiadomieni tak szybko, jak to możliwe.

W ciągu ostatnich kilku godzin poczyniono już postępy: amerykański program podatkowy Turbotax również był początkowo nieaktywny, ale obecnie działa ponownie. Według Carliniego, Intuit przywróci wszystkie usługi tak szybko, jak to możliwe.

Ostatnia poważna awaria w Intuit miała miejsce w lutym 2009 roku. Trwało to kilka godzin.

Aktualizacja, 15:00: Wspomniane strony są ponownie dostępne, nawet jeśli ładują się trochę wolno. Kiedy dokładnie zostały przywrócone, nadal nie jest jasne.